“لیفت صورت مایع” – چه ترفند بازاریابی!

همکارانم و من همیشه سؤالات زیادی درباره «لیفت صورت مایع» در RealSelf.com دریافت می‌کنیم. و برای من تعداد جراحان غیر پلاستیک که سعی در سوء استفاده از لیفت صورت دارند، شگفت‌انگیز است. واقعیت این است که تنها جراحان پلاستیک دارای بورد تخصصی و برخی جراحان پلاستیک صورت واجد شرایط انجام لیفت صورت هستند…

«لیفت صورت مایع» – چه ترفند بازاریابی‌ای!

من و همکارانم همیشه سؤالات زیادی در مورد «لیفت صورت مایع» در RealSelf.com دریافت می‌کنیم. و برایم شگفت‌انگیز است که چه تعداد از جراحان غیر پلاستیک سعی می‌کنند از لیفت صورت بهره‌برداری کنند. واقعیت این است که تنها جراحان پلاستیک دارای بورد تخصصی و برخی جراحان پلاستیک صورت، واجد شرایط برای انجام جراحی لیفت صورت هستند. اما تعداد جراحان غیر پلاستیکی که سعی در ورود به حوزه لیفت صورت دارند، حیرت‌آور است.

این «لیفت صورت مایع» به تزریق فیلرهای پوستی و بوتاکس کازمتیک برای دستیابی به جوانسازی صورت اشاره دارد. اشتباه برداشت نکنید؛ من طرفدار پروپاقرص هم فیلرهای پوستی و هم بوتاکس هستم، اما کاربردهای آنها محدود و خاص است. این محصولات جوانسازی عالی در چین‌های نازولبیال، گودی‌های زیر چشم، چین‌های گلابلار سرسخت، چین‌های ماریونت و موارد مشابه ارائه می‌دهند. بوتاکس می‌تواند چین و چروک‌های اطراف چشم (پنجه کلاغی)، خطوط گلابلار (بین دو ابرو)، چین و چروک‌های پیشانی، و (با یک جراح ماهر) چین و چروک‌های اطراف لب را کاهش دهد.

از سوی دیگر، لیفت صورت با سفت کردن بافت‌های عمیق‌تر صورت از جمله عضلات گردن و برداشتن پوست اضافی همراه است. اینها مواردی هستند که «لیفت صورت مایع» هرگز به آنها دست نخواهد یافت. بنابراین، تفاوت بین یک لیفت صورت واقعی و یک «لیفت صورت مایع» مانند تفاوت شب و روز است. مراجعه به جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای خود تعیین کنید. صفحه اصلی ما را از اینجا ببینید یا برای تعیین نیازهای جوانسازی صورت خود، با شماره 703.752.6608 تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *